На виставку ATS&CAT – за енергією для розвитку бізнесу!
Експерт-консультант з управління Анатолій Соловйов
Своїми враженнями від участі у виставці AutoTechService
та ComAutoTrans -2024 і спілкування з її учасниками ділиться
спікер семінарів для керівників «Робочі процеси на СТО» та «Економіка і фінанси
СТО»
📌 На Виставку чекають, вона потрібна і бажана.
📌 На Виставку йдуть, щоб отримати енергію для розвитку бізнесу: за новинками, за спілкуванням, за інсайтами.
📌Чого хочуть учасники?
- щоб про них та про їхні товари і послуги дізналося більше людей. Для цього потрібно: побільше рекламної участі під час підготовки до виставки по всіх каналах комунікації, як по каналах організаторів виставки, так і самих учасників (експоненти майже не інформують своїх споживачів про виставку і про свою участь в ній);
- побільше інформації про їхні стенди під час самої виставки.
📌 Чого хочуть відвідувачі?
- аби на Виставці було побільше учасників і особливо тих, хто цікаво подає свій продукт, а не просто "сидить". Тому є сенс в проведенні тренінгів про ефективну участь у виставці.
- до початку виставки знати
ХТО БУДЕ і ЩО БУДЕ. Простого переліку учасників і подій на мало. Бажано, щоб учасники надавали організаторам більше
відео-анонсів про свої особливі "фішки" (рілси, тік-токи, емоції, інтриги)
В кулуарах виставки відвідувачі між собою спілкувалися:
- про те, як вижити бізнесу під час війни, невизначеності та діям у кризових умовах;
- про проблеми дефіциту персоналу... і ця проблема буде зростати;
- обмінювались досвідом і емоціями;
- просто раділи зустрічі і живому спілкуванню.
Наступного року бачу в рамках AutoTechService два заходи:
1. Управлінський семінар для власників і керівників СТО (традиційно).
2. Панельну дискусію про проблеми забезпечення СТО персоналом: про рекрутинг, навчання, мотивацію і утримання. Запропоную колегам консультантам і бізнес-тренерам, керівникам СТО поділитися успішними кейсами.